miercuri, 11 noiembrie 2009

Marina si atat...


Daca ma vezi p strada razand si sarind intr`un picior...stai linistit;) fac asta pentru asa simt si pentru ca asta`s eu si nu ma pot comporta altfel.
Si daca`mi ziceti voi ca sufar de mine ..da:-j avetzi dreptate ,dar...doar in poze:d,acum ...sa fim seriosi,fiecare dintre noi vrea sa para interesant in poze,unii chiar chinuindu`se foarte tare.Eu...nu am nevoie de straduire, neaha ,trebuie sa fiu eu insami si ..e totu` perfect.Simt nevoia mereu sa ma stramb,sa rad,sa sar intr`un picior ,sa fac glume ...etc,chestii de om tignit;)).
Sunt ``diferita``,nu spun eu asta , aud asta aproape every day :-j.
Par diferita prin fapt k ...nu stiu :d,poate pentru ca nu sunt vazuta niciodata suparata,pentru ca imi fac prietenii sa se simta bine doar prin felul meu de a fi.
Marina si atat pare diferita poate pentru ca ea nu are pretentiile unei fete ca oricare alta care vrea ca iubitul ei sa i duca flori sa`i spuna ca o iubeste si ca ar da totu pentru ea si bla bla blaaa...:-@ pnm...chestii d astea.
In schimb,eu vreau baiatu` care ...de ziua indragostitilor sa`mi dea o jucarie tampita care scoate niste sunete ciudate ,decat sa vina cu un trandafir care ...nici macar nu e cel care imi place,vreau baiatu` care sa mi puna piedica pe strada doar ca sa ma faca sa rad cu mai multa pofta decat o fac atunic.Vreau baiatu care sa ma traga de par cnd ma vede putin suprata,sa mi puna ``coarne`` cnd vreau sa fac o poza ,care sa ma muste cnd incep sa tip la el ca m`a tras prea tare de par:X.
...to be continued...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu